äsch varför klaga..

Sitter och bara lyssnar på tystnaden som legat över dementos 4 på kandidatvägen hela dagen..inte en katten har levt om. det är så konstigt lugnt och skönt, har inte ens känt mig ensammen idag. Vilket iof kan bero på att jag suttit ute på cyberwebben mest hela tiden, där är det svårt att vara ensammen. Har snart vräkt i mig ett halvt paket pepparkaksdeg, borde väl sluta så jag inte får magknip.. 

By the way, igår gjorde jag det igen..en sån där grej som är så otroligt typiskt mig!
Var ju som sagt julsittning på Corona igår, redan vi 11tiden började kiki och jag med bestyren att göra oss fina, (som att nån bryr sig om hur man ser ut då man är full..) Sofia kom och fina det blev vi. Klockan 17.15 kom det en taxibuss och hämtade oss allihopa, nu skulle vi ut och ha roligt var tanken. Men väl på corona upptäcker jag naturligtvis att  jag lämnat leg och kårleg hemma. Gaah!! Hur gör jag för att lyckas så bra? Thanks to Daniel och Erik löste det sig iaf, fick skjuts hem för att hämta "the lost items" Nästa gång något liknande händer ska jag fan ge mig själv utegångsförbud, då är det bara för Lina att traska hem och sedan skylla mig själv för min klantighet..det måste finnas konsekvenser för sådant beteende!



Kiki och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0