på tåget!

tess, Lina och Michaela


Usch..vad sliten jag känner mig nu...but I have only myself to blame
 
Vid 12 tiden igårkväll anlände 3 snygga brudar till Malmös ökända Slakthus. Där var faktiskt riktigt kul, mycket folk, bra musik, hyfsade priser också träffade jag på en grymt trevlig Färjestadare..som definitivt förgyllde kvällen :D Haha!!
Slakt stängde igen sina portar kl:03.00 men på vägen hem blev vi lite hungriga och tog en sväng in på Mc Donken. Jag skulle gissa på att vi var hemma vid 4 tiden och efter att jag hade gjort mig klar för sängen och packat ner allt så var nog klockan närmare halv 5. Kan lova att vi somnade som två stockar iaf ;P Dock fick jag inte sova så länge, för 05.55 satt jag i Michaelas mammas bil på väg till tåget..det var tungt! Halvsov hela vägen till stockholm. Men nu är jag strax i Gävle och efter flera koppar kaffe känner jag mig nästan som en människa igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0