Återspark

Igår Lördag hade vi i forna Lag Gult ordnat återspark för våra kära faddrar och generaler, temat för kvällen var Barnprogram och riktigt många hade ansträngt sig med kostymer! :D
Kvällen började med en regel för generalerna, varje gång Bolibompa introt spelades skulle dom dricka det dm hade i handen :P detta ledde givetvis till att vissa blev en aning överförfriskade! Under kvällens gånga hade vi även en del lekar, bland annat limbo, barnprogramsquiz, sånglek och en speciell lek för generalerna!
Om jag får lov att säga det själv så var det en förbannat bra första fest ;)
haha, sedan kom det där ögonblicket som jag inte är så stolt över xP När alla skulle på krogen så gick jag och Linnea lite före för att hämta hennes börs hos mig..självklart fick jag för mig att vi skulle lifta hem till mig och naturligtvis så glömde jag min väska i bilen. Så det blev en billig kväll för mig :p som inte ens kom in på krogen, men det blev en kort kväll för några av de andra med :) så jag är inte alltför besviken!

image21

Allt som allt var det en skit kul kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0