packning pågår

Stanna upp i nuet, skjut inte allt på framtiden..

Det var ett av dom visdomsord som jag fick idag. Sista dagen på svenska skolan var det idag, så vi hade en liten avslutningsfest uppe på Nansenfield :p det var väldigt trevligt, alla var där och vi fick massor av kramar, blommor, tacktal och till och med en liten dikt. Det kändes väldigt bra måste jag säga men också lite sorgligt, vi har juh ändå varit med och startat skolan och varit med nu i 9månader..jag hoppas innerligt att det kommer fortsätta gå bra för dom och att dom hittar nya lärare.
Och gulliga Camilla, hon hade med sej blommor och presenter :) Blev så himla glad, hon hade gjort ett fotoalbum med massa söta bilder på Benjamin och Gabbi..sedan så fick jag en jättefin bok också! Känns himla konstigt att imorgon är sista dagen jag jobbar hos dom, usch vad jobbigt det kommer bli :( Tur att det väntar en sommar därhemma också!

Fast nu ska juh jag dock jobba heela sommaren, 9veckor rättare sagt :p men det ska nog hinnas med en hel del annat också!

jaa, 7 dagar kvar nu alltså..sedan sitter vi på planet till England :) Det ska bli underbart att få se både England och Italien innan vi kommer hem till Sverige igen!
Har en hel del kvar att handla innan jag åker hem med, fast jag vet inte riktigt hur allt ska få plats :S men det får väl bli ett senare problem..än så länge har jag bara packat papper och påsar :p


Näe nu ska jag nog ta och sova lite ;) måste juh kliva upp extra tidigt och ta vara på dagarna som är kvar..


ett litet citat ur boken;
You must look deep inside your heart and ask what you really want.
If your immediate answer is "dessert," you probably missed your heart and went directly to your stomach.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0