the first sign of life...

Första inlägget i min nya blogg alltså, bäst att göra det minnesvärt då kanske..

Lika bra att skriva om min dag då kanske, synd bara att den inte har varit så jätte intressant.
Har haft lite av en familjedag med familjen Sullivan idag, som består av; Greg, Ann-Sofi, Tobe, Zac, Brianna (vissa helger) och nu Lina! Dagen började iaf klockan 9 med att Tobe hade Baseboll match, dom är så söta i sina små matchkläder och Tobe är såklart bäst fastän han är yngst i laget! Sedan fortsatte dagen med lunch, grillat och kornärtskockor fick vi :) hehe..riktigt gott faktiskt! Mitt under lunchen lyckades jag självklart säga något urbota dumt.. "hmm, we should really clean the windows" så, ja då gjorde vi det. I vårat hus finns det 13 ganska stora fönster plus en fönsterdörr och vi har inte sådana här svenka fönster som öppnas utan våra fönster är som skjutdörrar. Jag kan säga att det tog sin lilla tid att putsa alla fönstrena :p  Men tro det eller ej så hade vi ändå ganska skoj! För att komma åt alla fönster så var jag tvungen att krypa runt uppe på taket, bra utsikt hade jag iaf :) Och mina två små effektiva assistenter gjorde allt för att göra mitt arbete lättare.

Kvällen har varit helt okej den med, tog ett dopp i Jacuzzin efter allt fönsterputsande, sedan åt jag och pojkarna middag, medans Greg och Sofi gjorde sej i ordning för en krogrunda :)


Nu sover barnen och jag är ensam i huset, tycker att det kan vara väldigt skönt det med..sitter vid datorn och smuttar på en muddslide ;p hehe..tyckte jag var förtjänt av en lite drink så här på kvällskvisten!

Näe..nu får jag Tacka för mej, iaf för denna gången. Ska kika på "The Departed" nu!

Take care now!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0