första dagen på Sommaren..

Tydligen så skulle man ställa fram klockan en timme inatt kl:02.00 Fast den informationen nådde visst aldrig fram till mej. Så jag klev upp som vanligt vid 8 tiden, gick ner och gav pojkarna lite frukost..kikade sedan ut och såg att det redan var riktigt fint väder! :) "Jippi" - tänkte jag, nu skulle jag hinna gå ner på stranden vid 12tiden efter att jag hade varit hos Camilla och jobbat.
Tiden gick iaf och klockan blev 10 så jag gick iväg till Camillas hus (som bara ligger ett kvarter bort) Men när jag kom dit så märkte jag att klockan inte alls var 10, den var 11 så jag var alltså en timme försenad..tur att Hon redan hade förutspått att jag nog inte hade ställt fram klockan!
Dagen blev dock rätt lyckad ändå, fast att jag hade "förlorat" 1 timme :p Jag och familjen gick ner på stranden efter att jag kom hem ifrån jobbet och sedan åkte vi till Vanessa och Ryand på Barbecue :D Mycket trevligt!!

Idag var iaf en av dom varmaste dagarna sedan jag kom tillbakaoch ändå var det juh bara sommarens första dag, så det känns väldigt lovande inför dom återstående månadera! :)

jag har endast 96dagar kvar här i underbara Redondo Beach nu, så jag ska verkligen försöka göra det bästa utav dom!!

Saker som jag vill/SKA hinna med innan jag åker hem;

  • Surfa - väldigt viktigt för mej, vet inte riktigt varför men..
  • Bli ännu bättre på engelska - vill kunna prata utan minsta osäkerhet
  • Festa i Hollywood - måste bara göras
  • Gå på Konsert - helst ett stort band såklart
  • Åka till Las Vegas - borde egentligen stå först på listan
  • Knäppa mera kort - så man har minnen av allt
  • Köpa ett par True Religion Jeans - vill ha
  • Träna och komma i form - Kan juh inte komma hem och se ut som en fläskkorv ;p
  • Spela Bandy - Nu när jag har köpt klubba och allt
  • Bada med delfiner - a dream come true
  • Ha hela familjen Lundgren på besök - Så jag får dela med mej av mitt liv här..
  • Köpa en helt ny garderob - Har redan kommit en bra bit på väg :)
  • Träffa nya människor - och bilda flera bekantskaper
  • Sola, Bada och bara Njuta!!!

Finns förmodligen mera också, men det där får räcka för nu..Gör juh en del saker som jag inte avslöjar också ;D Måste juh få ha vissa hemlisar..

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0