helgen, som tog slut..

Den här helgen började riktigt bra, spontan och rolig :) precis som jag vill ha den! Dessvärre slutade den inte lika bra som den började, men jag antar att det är så det ska vara.

Fredag
Vaknade och tog min dagliga promenix längs stranden, denna dagen var det alldeles extra skönt också :) solen sken och surfarna tog sej an vågorna. Det visade sej att dagen bara skulle bli bättre, när klockan blev halv ett hämtade jag pojkarna på skolan och vi spenderade sedan eftermiddagen på stranden :) riktigt mysigt!
När vi kom hem så fick jag veta att jag inte längre skulle jobba på kvällen, så jag följde med Erik, Simon och Rich till ett ställe som hette "Union Kattel" eller något likanade. Hade iaf riktigt trevligt, vi åt mat och drack öl! Senare kom även Chovin ner dit också, så vi drog vidare ner på piren och gick till ett par barer där :P Hem kom jag inte förrens klockan fem..Men roligt hade vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0